גיל פרץאת איתי הכרתי לפני זמן רב, כשהשתתף באחת הסדנאות שהעברתי בישראל.  כבר אז הייתה לי הזדמנות להכיר בחור צעיר שהיה לו משהו שונה מרוב המשתתפים.  היתה לו גישה אחרת, מחשבה שונה, התלהבות ותשוקה להצלחה בכל רמ"ח איבריו. הייתה לו מה שאיתי מכנה כיום "מיינדסט להצלחה". מאז הוא הפך למומחה עם תוצאות לכל הקשור להקמת עסקים באינטרנט. ולא פחות חשוב – יש מומחים רבים בעולם בכל נושא, אך רק חלק קטן מהם מבין את החשיבות לשתף אחרים בידע שצברו, ולהעמיד דור חדש של מצליחנים. איתי הוא אחד המומחים שאוהבים ללמד אחרים, ולהוסיף להם ערך.

הספר הזה לעולם לא יחליף שעה עם איתי, היקרה מפז.  אבל אם אתה מאלה שתמיד רצה להבין יותר את הסודות להצלחה בעידן האינטרנט, הספר יפתח לך את הדלת אל ה"סלון של איתי".

בשונה מספרים רבים שנכתבו על הקמת עסקים באינטרנט, הספר של איתי מרחיב לגבי הגישה להצלחה. התוספת הזו חשובה במיוחד, כיוון שהרבה יזמים מפסיקים את היוזמה שלהם כיוון שהם מצפים לתוצאות מיידיות. הם אינם מודעים לעובדה, שלפעמים לוקח 20 שנה להפוך ל"כוכב בין לילה".

איתי פז הוא אחד מהמומחים בגדולים ביותר בעולם! מקבלים את הערך הגדול ביותר האפשרי ובזמן הקצר ביותר. אני אמשיך להשתמש בשירותיו וללמוד ממנו כל האינטרנט קיים.

גיל פרץ, מנטור בינלאומי ב"אקסלרייטור לסטארטאפים" של מייקרוסופט, מנחה סדנאות אסטרטגיות בעמק הסיליקון ובחברות "פורצ'ן 500" בארה"ב.

 

ערן שטרןאיתי פז עשה זאת שוב!
מדובר במדריך מעשי ראשון מסוגו בעולם המיועד לכל מי שרוצה ליצור לעצמו את החיים המגיעים לו.
איתי משלב את נסיונו הרב בהקמת עסקי אינטרנט מניבים, ובהדרכת אלפי אנשים ומגיש לקורא מפת דרכים יישומית.
ספר חובה לכל אחד!

ערן שטרן – מנטור עסקי וסופר. מנכ"ל חברת "יוצא מהכלל"

 

יעקב איתי סמלסוןללא ספק ספר חובה לכל מי שרוצה להקים עסק אינטרנטי מניב!
איתי יוביל אותך החל משלב הרעיון, דרך העשה ואל תעשה אל עבר ההצלחה.
הגדולה של איתי, היא היכולת לקחת כל דבר מורכב ולהפוך אותו לפשוט וקל שכל אחד יכול לעשות!
וגם אתם תגלו בספר, איך הקמת עסק אינטרנטי היא פשוטה וכל אחד יכול!

יעקב איתי סמלסון – מנטור עסקי לשיווק באינטרנט

 

זהר עמיהודאיתי פז יודע לקחת את הדברים המורכבים והמסובכים ולהפוך אותם לפשוטים ולברי יישום. בשפה פשוטה וקולחת הוא מסביר באופן ברור ביותר את הצעדים הנדרשים לבניית עסק אינטרנטי מניב וכל מה שנותר זה לקרוא את הספר ולעשות. בספר תמצא מה לעשות, אבל יותר חשוב מזה תבין מדוע. איתי פז משתף אותך בניסיון הרב שלו ולוקח אותך שלב אחר שלב בתהליך. גם מי שיש אתר עסקי ימצא בספר שפע של רעיונות איך להטיס את העסקים האינטרנטיים שלו ולגרום שהאתר שלו להרויח הרבה יותר כסף.
 

זהר עמיהוד – מומחה לקידום אתרים

 

יניב זייד"קראתי, למדתי ונהניתי! ספר חובה לכל יזם, משווק אינטרנטי ועצמאי, ולכל מי שרוצה להגדיל את הכנסותיו ולהעלות את רמת ואיכות חייו"
 
דר' יניב זייד – "דוקטור שכנוע" – מומחה בינלאומי לשכנוע

אני מזמין אתכם לאחר קריאת הספר להוסיף ולכתוב ביקורת/דעה עליו כאן בעמוד זה. אני קורא כל תגובה ואשמח לשמוע מכם

תגובות פייסבוק:

”ממליצים“ ← 3 תגובות


  1. גלעד גולדמן

    4 שנה(ים) לפני

    האם גם בלונדיניות יכולות להצליח במערכת החינוך?
    על ספרו של איתי פז "גם בלונדיניות יכולות" יצא לאור בהוצאה פרטית
    קיבלתי לאחרונה את ספרו של איתי פז "גם בלונדיניות יכולות", ספר העוסק בהקמה של עסק באינטרנט. האמת השם קצת מרתיע ומשדר סוג של התנשאות ומסחריות, אבל כמי שמתעניין בתחום האינטרנט קראתי את הספר. לזכותו של איתי פז יש לומר כי כבר בתחילת הספר מסביר הכותב את השיקולים שלו בבחירת השם, כאשר המטרה של הספר לשכנע שכל אחד יכול להצליח בתחום הנראה לרבים מורכב וקשה לביצוע. איתי פז מגדיר את עצמו כמומחה עולמי ובעל ניסיון רב שנים בשיווק בעזרת האינטרנט. לאחרונה אני מוצף במגוון רחב של הצעות לקדם שיווק ומכירות בעזרת אינטרנט. הספר של איתי מאפשר להבין טוב יותר את סבך השיווק האינטרנטי במיוחד לאנשים שטרם התנסו בכך.
    את הספר ניתן לחלק לשלשה חלקים עיקריים, בשלב הראשון מנסה המחבר ללמד את הקורא מדוע בכלל לשווק דרך האינטרנט ואיך להתמודד עם הפחד שיוצר אצלנו העולם הדיגיטלי. הפחדים והחששות להיכנס לעולם מסוג זה ידועים ומוכרים. החששות גוברים במיוחד כאשר מדובר בשילוב בין אינטרנט ושיווק , שני תחומים שאינם מוכרים לכל אחד. איתי פז פורס בספרו את כל הפחדים והחששות ומנסה לתת להם מענה מנומק, מדוע כדאי בכל זאת להתגבר על הפחד ולהתנסות בתחום החדש.
    בהמשך הספר סוקר איתי פז באופן שיטתי וברור את מירב הכלים והאמצעים העומדים לרשותנו כיום בתחום האינטרנט והשיווק. חשוב יותר מכך מנסה איתי להציג את החשיבות בשילוב בין הכלים הנ"ל לקידום עסקים ומסחר ברשת. יש לומר כי חלק מהכלים עליהם מדבר איתי מוכרים לנו היטב (אתרים, מיילים, פייסבוק, יו-טיוב טוויטר וכדומה) הספר של איתי מתאר בהרחבה את הדרכים לשלב באופן שיטתי ומתואם בין הכלים הנ"ל לצורך שיווק אפקטיבי ברשת.
    בחלק האחרון של הספר מסביר איתי פז מדוע חשוב לקבל יעוץ ותמיכה צמודים בתהליך הקמת עסק אינטרנטי מניב. איתי מזמין את הקורא להתחבר אליו בקשר אינטרנטי הדוק כבר במהלך הקריאה ומסביר מדוע חשוב ללמוד את התחום מאנשי מקצוע בעלי ניסיון מוכח בשטח.
    הספר מקצועי, כתוב בשפה פשוטה, קצרה ובהירה, קוראים אותו במכה אחת ובהחלט מקבלים תמונה רחבה על תחום השיווק באינטרנט. מושגים רבים מעולם השיווק ברשת מוסברים בספר (כגון: דפי נחיתה, רב מסר, חתימה דיגיטלית שיווקית שימוש בוובינר הגברת תנועה באתר ועוד מושגים בתחום)
    לאורך כל הספר שאלתי את עצמי האם תחום השיווק באינטרנט מתאים ככלי שיווקי גם במערכת החינוך בה אני מתמחה. זה לא סוד שבתי הספר עסוקים לא מעט בשיווק (אתר בית ספרי, עיתונים מתוקשבים, מפגשי הורים ועוד) השיווק במערכות חינוך מקבל משקל נוסף לאור העובדה שמשרד החינוך החליט להכניס את כל בתי הספר והרשויות לניהול עצמי. במסגרת זו מורשים בתי הספר ליצר הכנסות לטובת הרחבת פעילות חינוכית. בנוסף פרסום תוצאות המיצ"ב (מדדי הערכה בית ספרים) המתפרסמים אחת לשנה יוצרים תחרות סמויה בין בתי הספר אשר נדרשים להציג ולהסביר לציבור את ההצלחות וגם את האתגרים שלהם. תהליך נוסף המתפתח במערכת החינוך הוא פתיחת אזורי הרישום ובניית יחוד לכל בתי הספר כאשר להורים מתאפשרת בחירה רבה יותר בין בתי הספר. כל אלה יוצרים צורך לערב ולשתף את ציבור ההורים בתהליכים החינוכיים ואחרים. אין כמו מערכות האינטרנט לשרת תהליכים מסוג זה.
    אמנם הספר של איתי פז מכוון בעיקר לשוק המסחרי הפרטי ומדבר על תהליכי שיווק בשוק תחרותי אולם בהחלט ניתן ללמוד ממנו גם על קידום שיווק אינטרנטי במערכות ציבוריות הנדרשות להיכנס יותר ויותר לתחום יחסי הציבור והשיווק.
    חשוב להדגיש כי מטבע הדברים ממליץ הספר על כלים ושיטות אותם הפעיל איתי פז בעצמו בשנים אחרונות ולפי דבריו בהצלחה רבה . אולם הוא בהחלט פותח אפשרויות מגוונות נוספות לתחום זה אשר חלקן קיימות כבר בבתי הספר וניתן לשכללן ולהרחיבן.
    עבור חלק גדול מבתי הספר השימוש באינטרנט לתקשורת והעברת מסרים מוכר ומקובל. לאינטרנט יתרונות רבים בשל היעילות, הזמינות והעלויות הנמוכות. אולם הספר של איתי פז מזמין את הקוראים (גם אלה שאינם פועלים בשוק הפרטי) לשימושים נוספים ומאתגרים שאינם מוכרים עדיין במערכות חינוך רבות כגון מערכות רב מסר, שימוש מושכל בתמונות וסרטי וידאו לצורך הסברה, הקמת אתרי פרסום וגיוס משאבים, הפעלת מערכות וובינר, קידום אתרים, פרסום ויצירת הכנסות באמצעים חדשניים נוספים.
    מדובר בספר מקצועי עבור בעלי עניין בתחום, הספר מדבר מצד אחד על הקלות שכל אחד יכול להקים מערכת אינטרנטית מניבה הכנסות ומצד שני נפרסת לקורא בפירוט רב שורה ארוכה של אתגרים מקצועיים הנדרשים מכל מי שרוצה לקדם הצלחה בתחום. לטענת איתי פז אמונה בדרך, התמדה ונכונות לקבל עזרה מאנשי מקצוע מאפשרים לכל אחד להתגבר על הקשיים ולהפעיל מערכת שיווק אינטרנטית שימושית ויעילה לשיווק מסחרי ויתכן שגם ציבורי במוסדות חינוך.
    בברכה
    גלעד גולדמן
    הכותב הוא בעל ניסיון של 17 שנה בניהול מערכות חינוך ציבוריות ועוסק כיום ביזום וניהול פרויקטים בתחום החינוך.

    השב

  2. שרון חי-מתן

    5 שנה(ים) לפני

    רובנו נמצאים במעגל החיים של לקום בבוקר, ללכת לעבודה, לחזור עייפים, קצת להיות עם המשפחה, טלוויזיה ולישון. כולנו חושבים על העושר שנמצא מאחורי הדלת ואם היה לי זמן וכוח הייתי פותח אותה, משקיע את כל כולי, את כל הכוחות שלי בפתיחת הדלת ואז ….. האושר והעושר הגדול היה מגיע.
    אבל לכולנו אין את הכח לפתוח את הדלת כי זה קשה, אין לנו זמן עכשיו אולי מחר וכו'.
    איתי פז כתב ספר בו הוא מסביר איך ניתן (למי שרוצה כמובן) להגיע לעצמאות כלכלית בעזרת האינטרנט, לא קשה, לא מסובך פשוט צריך לעשות, ללכת בדרך ולא לפחד.
    ואם בלונדיניות יכולות ….. אז בטוח שגם את/ה יכול/ה

    השב
  3. רגעים לפני

    היי לכולם ושבוע טוב
    כל מי שרוצה להתפתח בשיווק באינטרנט
    אל תעשו זאת עד שלא תקראו את הספר הזה
    ספר חובה לכל אחד
    ממקד, מחדד, נותן טיפים מועילים.
    אי אפשר לעצור באמצע.
    כדי לקבל טעימה ניתן להוריד פרק שלם לקריאה
    לפני שרוכשים את הספר
    בכתובת http://www.blondes.co.il/now/

    השב

השאר תגובה

*